الصفحة الرئيسية / دولية / فرمانده سپاه کربلای مازندران : پیام حججی ها درستی مسیر انقلاب است

فرمانده سپاه کربلای مازندران : پیام حججی ها درستی مسیر انقلاب است

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی روز پنجشنبه در دومین کنگره 385 شهید بسیج کارمندان استان مازندران اظهارکرد: جامعه ای که قرار است امام زمان بر آن حکمرانی کند جز خوبی، تلاش، عدالت، خدمت به مردم و تقوا چیزی ندارد و تشکیل جامعه اسلامی بعد از تحقق دولت اسلامی شکل خواهد گرفت که انقلاب اسلامی در این مسیر در حرکت است.
وی افزود: دشمنان همواره قبل از انقلاب و پس از آن به فکر انحراف مسیر انقلاب بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند اما مسری که به هیچ وجه دستخوش اقدامات دشمنان قرار نگرفته ارزش ها، آرمان ها و حرکت ما به سمت هدف نهایی انقلاب است.
سردار بابایی با بیان اینکه شهید حججی ها به برخی هشدار می دهند که مسیرتان را درست کنید، گفت: خیلی ها با مزاحمت در مسیر اسلام ناب فقط برای خود دردسر ساختند زیرا ما از جان خود دریغ نمی کنیم.
فرمانده سپاه کربلا تاکیدکرد: دشمن اصلی ما آمریکاست و هر سیاستی که موید سیاست های آمریکا باشد مورد قبول مردم قرار نمی گیرد، برخی ها از روی کج فهمی و یا بخاطر علاقه به مسیر آمریکا با مسیر انقلاب ناسازگاری می کنند و مخالفت با حضور ما در عرصه های مقاومت در سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و یمن را مطرح می کنند.
سردار بابایی ادامه مقاومت در این جبهه ها را ادامه 8 سال جنگ تحمیلی ایران برشمرد و افزود: اگر این مقاومت اشکال دارد دفاع 8 ساله هم اشکال داشت در حالیکه دوران دفاع مقدس ادامه حماسه عاشورا بود و اگر توقف کنیم ثمره این دوران را زیر پا گذاشته ایم.
وی به خبط دشمن در بسیاری موارد اشاره و تاکید کرد: نحوه دستگیری و سربریدن و پخش تصاویر وی با همان هیبت، واکنش هایی از جمله زنده کردن شور حسینی در بین مردم و کناررفتن برخی القائات کج اندیشانه در پی داشته است.
سردار بابایی گفت: عده ای نیز سخنان نامربوط می زنند فردی به عنوان بازیکن یا هنرپیشه سخنی می گوید که البته اینها هشداری است برای مردم که در بین ما کسانی هستند که مسیر حسینی ندارند.
فرمانده سپاه کربلا برگزاری بزرگداشت شهدا را پاسداشت و ادامه راه آنان عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن که مرکز فرماندهی اش را از ابتدا قدس قرار داد دست از سر ما بر نمی دارد و تنها شیوه خود را عوض کرده اما ما نیز دست از مبارزه برنمی داریم و به تعداد بیش از نیاز زنان و مردان جنگجو و صابر و شجاع داریم که ثمره انقلاب را به نسل های بعدی انتقال دهند.
این کنگره در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران در ساری برگزار شد.
مازندران 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
خبرنگار: رضا غلامی ***انتشاردهنده: محسن حسن نیا
/1899/7335

انتهای پیام /* www.irna.ir

تحقق أيضا

النخالة : سنقاتل العدو الصهيوني حتى تسقط أحلامه وأوهامه

جاء ذلك في كلمة النخالة، امس  الأربعاء، خلال مشاركته بمؤتمر "القدس أقرب" في العاصمة طهران، …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *