الصفحة الرئيسية / سیاسیة / 470 حافظ کل قرآن در جامعه شاهد و ایثارگر کشور

470 حافظ کل قرآن در جامعه شاهد و ایثارگر کشور

حسینعلی بیات روز پنجشنبه در مراسم پایانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های شاهد و ایثارگر در بخش بانوان، در مشهد افزود: این جامعه بزرگ 700 پیشتاز فعالیتهای قرآنی دارد که هر نفر از این عزیزان می توانند به تنهایی یک پایگاه قرآنی برای آموزش برپا کنند.
وی ادامه داد: بنیاد شهید در زمینه فعالیتهای قرآنی جزو دستگاههای برتر کشور است. در خصوص این مسابقات نیز از همه مدیران استانی که با وجود تنگناهای مالی شرکت کنندگان را اعزام می کنند سپاسگزارم.
بیست نهمین دوره مسابقات قرآن خانواده شاهد و ایثارگر کشور با حضور 720 شرکت کننده در مشهد برگزار شد. در بخش خواهران که با حضور 400 نفر امروز به پایان رسید نفرات برتر در رشته های حفظ پنج 10، 15 ،20جزء و کل قرآن، قرائت، تفسیر و مفاهیم در گروهای سنی 15 تا 20 سال، 21 تا 35 سال و 36 به بالا معرفی شدند.
بر اساس اعلام هیات داوران معصومه حمیدی از قزوین، فاطمه حبیبی نیا از تهران بزرگ و رقیه گل محمدی از خراسان شمالی رتبه های برتر حفظ پنج جزء در سنین مختلف را کسب کردند و در 10 جزء نیز نگار مخبریان از قزوین، زهرا فلاح یخدانی از یزد و فاطمه سادات محمدی از اصفهان رتبه های نخست را بدست آوردند.
در رشته حفظ 15 جزء نیز ساجده رضازاده و فاطمه نیا از مازندران و البرز و در حفظ 20 جزء نیز زهرا سادات منزوی و سعیده الوان از تهران بزرگ و اکرم بابوشوکت آبادی از سمنان رتبه های نخست را بدست آوردند.
در حفظ کل نیز رویا فضائلی، زهرا توکل و بتول خوئینی ها به ترتیب از خراسان رضوی، اصفهان و قزوین رتبه های برتر را بدست آوردند.
در رشته قرائت هم فاطمه نائبی موحد از قم، فاطمه مسعودی نیا از اصفهان و شیما امیری تهرانی زاده از قم رتبه های نخست را کسب کردند. در مفاهیم نیز فایزه زارعشاهی از یزد، خدیجه بهادری و معصومه فرهادی به صورت مشترک از البرز و فارس و عارفه سبزی از مازندران رتبه های نخست را کسب کردند.
در تفسیر نیز اعظم اکبری زاده مقدم و اعظم فلاح یخدانی از خراسان جنوبی و یزد رتبه های اول را بدست آوردند.
مسابقات بخش برادران نیز با حضور320 شرکت کننده از 27 تا 30 مرداد در مشهد برگزار شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ***انتشار: حسین کریم زاده
3221/1858

انتهای پیام /* www.irna.ir

تحقق أيضا

قيادي في حركة فتح: نحن جزء أصيل مما يجري من مواجهة في القدس

وقال في تصريح خاص لمراسلنا ان معظم قيادات فتح بالمعتقلات نتيجة ما قاموا به في …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *