الصفحة الرئيسية / سیاسیة / گلادیاتورهای رم تسلیم اینترمیلان شدند

گلادیاتورهای رم تسلیم اینترمیلان شدند

به گزارش ایرنا، هفتاد هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک شهر رم، بامداد یکشنبه جدال آ.اس رم و اینترمیلان در حساسترین دیدار هفته دوم سری آ ایتالیا را تماشا کردند که این دیدار مهیج و پرگل با پیروزی سه بر یک اینترمیلان به اتمام رسید.
این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم در هفته نخست به پیروزی دست یافته بودند، اما مساله ای که بر حساسیت های موجود افزوده بود، رویارویی «لوچیانو اسپالتی» سرمربی اینترمیلان که سال ها هدایت آ.اس رم را برعهده داشت با شاگردان اسبق خود بود.
هرچند اینترمیلان در 10 دقیقه ابتدایی کار را تهاجمی آغاز کرد، اما بازیکنان رم خیلی زود در میانه میدان شرایط بهتری پیدا کردند و در دقیقه 16 پاس پشت مدافعان «راجا ناینگولان» به «ادین ژکو» رسید تا مهاجم باتجربه آ.اس رم با حفظ توپ مناسب و ضربه ای غیر قابل مهار گل نخست را به ثمر برساند.
دقایقی پس از آن، شوت سنگین «راجا ناینگولان» هافبک بلژیکی رم با بدشانسی به دیرک دروازه اینترمیلان برخورد کرد و مانع از گل دوم شد.
در نیمه دوم نیز بازیکنان میزبان عملکرد بهتری داشتند و ضربات تماشایی و از پشت محوطه جریمه «کولاروف» و «پروتی» به دیرک دروازه اینترمیلان برخورد کرد تا بدشانسی رم ادامه یابد.
از سوی دیگر اینترمیلان نیز که به بستن فضاها و ضد حملات برق آسا با محوریت «مائورو ایکاردی» و «ایوان پریسیچ» روی آورده بود با گذشت زمان به هدفش نزدیک شد.
در دقیقه 67 «مائورو ایکاردی» مهاجم و کاپیتان جوان اینترمیلان یک فرصت نسبی را با چرخشی کامل و ضربه ای سریع به گل تساوی تبدیل کرد تا بر خلاف روند بازی کار به تساوی برسد.
در دقیقه70، ضربه «استفان الشعراوی» مهاجم رم در آستانه تبدیل شدن به گل دوم میزبان توسط «دالبرت» مدافع اینترمیلان به شکل عجیبی از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.
در ادامه اینتری ها که شرایط بهتری پیدا کرده بودند بازی را به زمین رم کشاندند و در دقیقه 77 پاس «ایوان پرسیچ» به «مائورو ایکاردی» رسید تا ستاره بی چون و چرای این دیدار به زیبایی هرچه تمام، گل دوم خود و میهمان را به ثمر برساند.
در دقیقه 86 و در حالی که میزبان حملات احساسی را برای رهایی از شکست انجام می داد، «ایوان پریسیچ» در ضد حمله ای هماهنگ توپ را به «وسینو» رسید تا گل سوم و تمام کننده اینترمیلان به ثمر برسد.
در نهایت این دیدار با پیروزی سه بر یک میهمان به اتمام رسید تا آ.اس رم شکست سختی را مقابل تفکرات سرمربی اسبق خود تجربه کند.
ساعاتی قبل و در دیدارهای آغازین هفته دوم، یوونتوس در زمین جنوا در حالی که با دو گل عقب بود به پیروزی چهار بر دو دست یافت و بنونتو در خانه خود با یک گل نتیجه را به بلونیا واگذار کرد.
یکشنبه شب و در سایر دیدارهای مهم، آث میلان میزبان کالیاری است، فیورنتینا به مصاف سامپدوریا می رود و ناپولی با آتالانتا روبرو می شود.
ورزشی**3783**1708**خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار: علیرضا ارشادی

انتهای پیام /* www.irna.ir

تحقق أيضا

قيادي في حركة فتح: نحن جزء أصيل مما يجري من مواجهة في القدس

وقال في تصريح خاص لمراسلنا ان معظم قيادات فتح بالمعتقلات نتيجة ما قاموا به في …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *