الصفحة الرئيسية / اجتماعية / انعقاد قرار دارد همکاری بین دانشگاه آزاد ایلخچی و شرکت سایپا

انعقاد قرار دارد همکاری بین دانشگاه آزاد ایلخچی و شرکت سایپا

به گزارش ایرنا، سید جواد انگجی روز یکشنبه در دیدار اعضای تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سالانه بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان سیستم ABS وارد کشور می‌شود، افزود: دانشگاه آزاد ایلخچی توانسته است اولین روبات صنعتی برای بهینه‌سازی و تست سیستم ABS را طراحی کند که این طرح آماده سرمایه‌گذاری برای اجراست.
وی همچنین از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی از دانشگاه‌های استان و تلاش‌های وی در جهت تأمین فضای امن و آرام برای محققان و پژوهش‌گران جوان قدردانی کرد.
انگجی اظهار کرد: با وجود چنین تیم روباتیکی در آذربایجان شرقی امیدواریم استان را به قطب روباتیک در کشور تبدیل کرده و اهداف بزرگی را در این خصوص دنبال می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد ایلخچی توانستند با وجود همه محدودیت ها در عرصه پژوهش های رباتیک در مدت کوتاهی موفق به کسب رتبه های برتر کشوری و جهانی شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی نیز با اشاره به اینکه این دانشگاه در مدت 13 سال فعالیت خود موفقیت‌های قابل قبولی کسب کرده، گفت: این واحد در سال 94 در حوزه پژوهشی، واحد برتر دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور شناخته شد.
آرش رنجبران گفت: دانشگاه آزاد واحد ایلخچی در حال حاضر یکی از قطب‌های روباتیک کشور است که دو سال پیاپی در مسابقات جهانی روبوکاپ، رتبه سوم جهان را کسب کرده است.
وی افزود: اولین مرکز تخصصی تحقیقات ترمز کشور نیز در این دانشگاه ایجاد شده و اولین آزمایشگاه تخصصی ترمز ABS با همکاری شرکت خودروسازی سایپا به زودی در این دانشگاه افتتاح می‌شود.
به گزارش ایرنا، تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی که در مسابقات روبوکاپ 2017 ژاپن موفق به کسب رتبه سوم جهان در لیگ روبات‌های انسان‌نما شد.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشار: عزیزی راد
6120/518

انتهای پیام /* www.irna.ir

تحقق أيضا

مساعد وزير الصناعة: 2200 وحدة صناعية عاطلة ستعود الى عجلة الانتاج

وقال زرندي في تصريحه الخميس خلال جلسة حوار بين الحكومة والقطاع الخاص في محافظة كهكيلوية …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *