الصفحة الرئيسية / دولية / وزارت ارشاد با نظارت بهتر از چاپ کتاب های بی محتوا جلوگیری کند

وزارت ارشاد با نظارت بهتر از چاپ کتاب های بی محتوا جلوگیری کند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، این مرجع تقلید در دیدار سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مردم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بی اهمیت هستند در حالی که این وزارتخانه می تواند در امر تبیین معارف اسلامی به ما کمک کند.
وی ادامه داد: وزارت ارشاد در صورت انجام اقدامات درست و صحیح می تواند نقش موثری در جامعه داشته باشد. زمانی که وزارت ارشاد خدمات خوبی را ارائه کند مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) نیز قرار می گیرد.
وی گفت: این وزارتخانه همچنین می تواند تحول بزرگی در ارشاد جامعه ایجاد کند.
آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اینکه وزارت ارشاد یک وزارت خانه بسیار مهم است ، گفت: امروز راه های زیادی پیش روی آن برای حل مشکلات وجود دارد، به عنوان نمونه در بخش کتاب و نشر می توان با نظارتی بهتر، مقابل انتشار بسیاری از کتاب های نامربوط و بی محتوا را گرفت.
وی ادامه داد: وزارت ارشاد حوزه بسیار بزرگی را در بر می گیرد از این رو کنترل آن سخت است، ولی می تواند به دین و اسلام کمک شایانی کند، در این میان دولتی ها و تمام کسانی که توانایی لازم را دارند باید به آن کمک کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته به منظور زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

انتهای پیام /* www.irna.ir

تحقق أيضا

النخالة : سنقاتل العدو الصهيوني حتى تسقط أحلامه وأوهامه

جاء ذلك في كلمة النخالة، امس  الأربعاء، خلال مشاركته بمؤتمر "القدس أقرب" في العاصمة طهران، …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *